Made in 2008 - death note

inmfc - 2008.12.30. - 8 komment

 

Bárki bármit mondjon, az évtől a széppel, meg jó emlékekkel, élményekkel kell búcsúzni, a rosszakat el kell felejteni minél előbb. S e nagyszerű elgondolás eredményeképp történhet az meg, hogy egy nappal megelőzve a nagy 2008-as filmek best listáit, szépen képet adunk arról (egyelőre mi ketten, biztosan), hogy mik voltak a legnagyobb szenvedések az évben, azaz egy igazi és hamisíthatatlan death note következik, az idei év repertoárjából. Mert ez a halállista: minden szempontból halálosan veszélyes filmek, amiket jobb elkerülni nagy ívben (most csak a ’08-asok versengenek). Persze itt is lehet, nagyon rosszakról beszélni, de azért a csalódások, a felsülések, leégések is képezik a listák egyes pontjait. Nagyon nagydolgot egyikünk se akart hozzáfűzni, ezekhez, a „filmekhez” mert nem lenne miért, és ildomos. Lehet kontrázni, most ennek nem szabunk határt, végre kiélhetjük a nagy lehúzós énünket is, egyszer egy évben…
 

 
a gépész’s death note
 
10. Bolondok aranya
9. Day of dead
8. Fél profi
7. War Inc.
6. Redbelt
5. Nim szigete
4. X akták - Hinni akarok
3. Tan-túra
2. Zsenikém
1. Superhero
 

 
inmfc’s death note
 
2. Anakonda 3
1. Kis Vuk
 

/1-2: nincs kritika, mert az is fájó lett volna, na. S akár fej-fej mellett is lehetnének, de a szívem is majd megszakadt, hogy igaz hazafiként egy magyar alkotásnak kell adni ezt az "első helyet"/


 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr85843835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.12.30. 22:14:23

kedves gépész!:)
a lista a tied, a tiéd, de ha szabad annyit megjegyeznem, hogy
nekem nem tetszik, akkor most megteszem:)
War, Inc; Redbelt; Zsenikém, és a Bolondok aranya is jobb annál, mint hogy ilyen listában szerepeljen, hangsúlyozom szerintem:)azonban az látszik, hogy nem volt összebeszélés:)

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.12.30. 22:36:18

War Inc. és Redbelt csak a LSD miatt kerülhetett a listára, ugye? D

VVega · https://debugme.eu/ 2008.12.30. 23:56:24

War, Inc az év legrosszabbjai listán???

Értem én, hogy miért lehet utálni, de én meg pont azért szeretem :D

Inmfc listájával viszont csak egyetérteni tudok.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2008.12.31. 00:44:01

REDBELT jó helyen van...
Gépész tudja, mi a rossz. Ráérzős, teljesen korrekt lista az övé. Ámen.

kaamir 2008.12.31. 11:20:32

Happening, Zohan, Amikor megállt a föld, Trópusi vihar - én ezeken szenvedtem idén a legjobban.

bug jr. 2008.12.31. 13:04:20

s legszarabb dolog csalódni..,mert a superhero movie,meet the spartans,anaconda3 és társiról az ember 99% biztonsággal előre tudja h ótvar lesz,így a csalódás kizárt.
az agyonhypeoltak várva várt filmek okozta csalódás fájó igazán
-amikor megállt a föld
-trópusi vihar
-zsenikém
-alien vs predator
-max payne
-speed racer

meg 2 hazai
-kalandorok
-zuhanórepülés(ez lehet h tavalyi)

a gépész · http://filmkeltes.blog.hu 2008.12.31. 14:30:25

No akkor kifejtem a véleményemet én is a listákról :)
kezdeném az enyémmel:
próbáltam összeállítani egy 10-es listát azokból a 2008as filmekből, amik nekem nem tetszettek. a listát a filmkatalóguson szereplő filmekből állítottam össze, mert ott össze van foglalva év szerint minden.
Szóval...WarINc, Redbelt, Zsenikém....hát hát..talán ha nem fűzök hozzájuk akkora reményeket mint amekkorákat olvastam róluk, akkor talán nem itt szerepelnének. de csalódtam bennük, nem is kicsit, úgyhogy itt a helyük. végülis a többi is csak a csalódások miatt van itt...mert hát olyat hogy LoveGuru, meg Meet the Spartains...na ilyeneknek én neki se állok...szóval a listámon "nagy reménnyel elkezdett, csalódással végződött filmek" szerepelnek...
INMFC kollega listájához meg csak annyit, hogy több mint felét nem láttam még, de nem is valószínű, h megtekintem...DE -- a Happening -- bocsi de elfogult vagyok "szemelennel" ugyhogy nem tenném ide...na meg a Zohan...beteg egy film, amin jót lehet szórakozni... a többivel talán egyetértek!!!

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2009.01.04. 15:52:46

nekem is volt ilyen elkerülendő filmeim: A kaptár 3. - Teljes pusztulás, Aliens Vs Predator - Requiem, Pillangó-hatás 2, Horton, Vasember, Doomsday, Kung Fu Panda, Hihetetlen Hulk, X-files Hinni akarok, Kis Vuk, Macskafogó 2.
Abszolút sz@rok: 100 Million BC Bárányok harapnak, Fido, The hive, Dante 01, Eden log, I am Omega, Outpost.
süti beállítások módosítása