Made in 2008 - ToP 10 - inmfc

inmfc - 2008.12.31. - 3 komment

A 2008 órái meg vannak számlálva. Hamarosan éjfélt üt az óra és egy koccintással átlépünk az új évbe. De mielőtt erre még sor kerülne, nem árt számot adni az idei év legjobbjairól, szerintem. Úgy gondoltam, hogy a legek rovathoz képest (na az igen jó lett), itt aztán tényleg nem kell megagyarázni a listát, a bizonyítványt, mert ezek tényleg azért vannak ott, mert szerintem megérdemlik, s kiérdemelték, meg hát egyrészt mindegyikre kattintva ott a krikitka, azt be is bizonyosodik, miért van ott, ahol, meg másrészt az említett legekbe mindegyik szerepel valamilyen szinten, ott is dicsértem eleget:) Ezeknél jobbat én nem láttam, de rosszabbat azonban, sajnos, már sokkal többet. 

Ha dönteni kéne, akkor azt mondanám, hogy nem volt rossz évünk...de jó se. Inkább erről is akkor lenne érdemes beszélni, vitázni, ha már az összes nagy durranást és ismeretlenül nagyot szóló filmet sikerült megtekinteni végérvényesen, viszont erre még várni kell. Emiatt irigykedek is rendesen sokakakra, akiknek már volt szerencséjük bepillantást nyerni ezekbe, engem csak az a tudat vigyasztal, hogy így jövőre legalább még több jó film (remélem) fog várni, minden bizonnyal. Azonban ha mégis az eddig látottakból indulok ki, akkor több volt itt a meglepetés, a megdöbbenés, mint amire vártam volna. S ezzel el is árultam magam, hogy sok volt a betli, meg felsülés, sajnos. Nagy volt a kabát, és a hájp ereje mindent vitt, azaz kicsit a minőség rovására ment, de ezzel a gondolattal már régóta meg kell barátkozni, így vagy úgy.

Átalában egy ilyen lista "szerkesztésekor" én, jómagam, elsősorban, abból a kérdésből indulok ki, hogy vajon pár év múlva, ha megkérdezik milyen jó filmet láttam '08-ban, akkor tudjak mit megemlíteni, vagy legyen mire emlékezni, amivel az évet össze tudom kötni vagy fordítva. Értem ezalatt, hogy megint pár év múlva rákérdeznek xy filmre, akkor minden gondolkodás és kertelés nélük tudjam rá vágni a választ, hogy igen, na ez biztosan '08 volt. De ami mégis csak a legfontosabb, azok a kedvencek, az élmények, amelyekkel ezek a filmek engem lekenyereztek, vagy "megajándékoztak". S hiszem azt, ez a legfontosabb, nyomos érv, ilyenkor. Tessék itt vannak lehet ámulni meg bámulni, azért itt se fordult a feje tetejére a világ, na. S itt is halkan jegyezném meg, my list...


A TOP 10 2008-ban:

 

10.Hellboy II.

"I can't smile without you...Na erre inni kell"

9.Tropic Thunder

"Soha ne nyomd fullba a kretént"

8.Iron Man

"na ki vagyok? Tony Stark, ááh"

7.Wanted

"itt semmi sem elképzelhetetlen. Ó baszki"

6.Rambo

"Szilveszter viszatért, avagy Go Home"

5.Smart People

"Okos embernek lenni se jó?"  

4.Let The Right One In

"Are you vampire?"

3.Gran Torino  

"A rasszista gennyláda megpuhul"

 2.Wall-E

"Milyen szép is a robotszerelem"

1.The Dark Knight

"Joker vs Batman"

 

/ami kimaradt s lemaradt a listából,az a Red, a Rise of the Footsoldier, JCVD (azért mégis), s a Doomsday/

 


 

Én ezzel a listával búcsúzok el 2008-tól! Köszönöm mindenkinek, olvasónak, kommentelőnek, hogy velem, velünk tartottak ebben az évben is, remélem, hogy ez a jövőben se fog megváltozni.

 Jó Filmekben Gazdag Boldog Új Évet Kívánok!


A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr79850733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2009.01.01. 18:28:31

Gran Torino-t előjegyeztem, majd meglesem.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.01.01. 19:45:54

Nekem ez a Let The Right One In nagyon nem jött be:(

kaamir 2009.01.01. 20:09:56

Nekem ennek a fele nagy csalódás volt (Trópusi, Vasember, Hellboy 2, Wanted, Rambo).
This is not my list ;)
süti beállítások módosítása