New designer kerestetik!

inmfc - 2008.11.09. - 3 komment

 

 

Azon tűnődtem a minap, a hazai filmes oldalakat nézegetve, hogy nosza ráférne egy kis újítás, egy "nyú dizájn" a FilmFelKeltésre is, bizony. Ha én nagy css meg html (halványlila gőzöm nincs mi az) szerkesztő, s varázsló lennék, akkor biztosan már réges-régen nem így nézne ki a blog, szóval az olvasók segítségét kérem ez esetben (is). Valamiféle interaktivitás címszó keretében, és jelige alatt. Plíz.. 
Már jó hosszú ideje napirenden van ez az ideám, csak valahogy mindig toltam magam előtt. Most belefáradtam, és mondhatom, hogy nem csak a belső, hanem a külső is számít! Egy szó mint száz, aki ért ilyen dolgokhoz, és már csinált ilyet (lásd css, meg html szerk.), ne tovább kedvet kapna egyik kedvenc oldalát megszépíteni az jelezze ebbéli szándékát, kérem szépen, nekem, erre a mailre, vagy ide a kommentek közé. Minden segítség jól esne, de tényleg…Ha esetleg nem jönne össze (nane..), azért vigasztal a tudat, hogy megpróbáltam…Ha azonban sikerülne végigvinni ezt az új dizájnos projektet, akkor nem csak én, hanem mindenki örömére a színvonalas (vagy ezt csak én gondolom, az én naivitásom) bejegyzések, posztok mellé, mögé még színvonalasabb külcsínnel lehetne hódítani a bloghonban…ami nem egy utolsó szempont, szerintem.
Előre is köszönöm az ezzel kapcsolatos segítő kezeket!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr87758687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszisz 2008.11.09. 16:22:34

Nekem ez így is tetszik, különösen a "Nevem Blog, Filmes Blog mondat :)

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.11.09. 17:13:32

ohhh...köszönöm...a fejléc az mindig változik...:)kicsit a hátteret meg egyéb dolgokat kéne felspécizni, csak ennyi:)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.11.09. 21:34:45

Nekem is kéne dizájner, ha találsz egyet, akkor esetleg utána ha ráér kisegíthetne engem isD
süti beállítások módosítása