Meet the Spartans

inmfc - 2008.02.08. - 2 komment

 

értékelés

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr66331313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tommm 2008.02.10. 08:24:25

hello inmfc!

Tegnap bukkantam rá, jó kis tartalmat dobtál össze a blogra, grat, visszatérő leszek.

Elolvastam kb 20 kritikád eddig, ami szemet szúrt, hogy nagyon jószívű vagy. Pár negatívum odaférne minden filmhez és kevesebb 10/10, 10/9... így nehéz válogatni, mert valami vagy nagyon tré, vagy hibátlan.
Persze lehet csak rossz kritikákat néztem, folytatom is az olvasást:P

csum

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.02.10. 11:30:55

Kedves Tommm!
Örülök, hogy elnyerte teetszésed az oldal, mert azért igyekszem...néha vannak hibák, de hát én se kritikusnak születtem:)
Mindig próbálok valami mással előrukkolni...:)
Jószívű vagyok? Lehet. Vagy nem? Nem tudom, ahogy néztem eddig, 22 film kapott nálam 10est, ami lehet sok, de pásztázva a filmek között belegondoltam, hogy mind az összes nálam megéri ezt a pontszámot:) A filmnézés nálam egy jó kis program, mert FILMET NÉZNI JÓ, és csak a nagyon rossz darabokat szoktam lehúzó ponttal illetni.. Ez vagyok én:)
Majd a közeljövőben igyekszem kritikusabb lenni:)

További jó olvasást!
süti beállítások módosítása