Made in 2008 - top10 - Mó

- 2009.01.04. - 5 komment

 

Következzen akkor tehát az én listám, a legjobb 10, 2008-ban, szerintem


10. Eden Lake
9. Trópusi vihar
8. Taken
7. Wall-E
6. Rambo
5. Batman
4. Felon
3. Engedj be!
2. Machine Girl
1. In Bruges
 

Plusz még, a legjobb sorozat: Californication 2

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr51856792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2009.01.04. 15:45:30

elég jó lista, nekem bejön. Ezekből csak az a Machine Girl maradt ki eddig. Az In Bruges ahogy látom, itt is nyerő, de a Felon-nak, vagy a svéd vámpíros gyerekszerelmes történetnek jobban örülök. S a Taken se volt rossz, az igazat megvallva. Az Eden Lake pedig továbbra is kevés nekem.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2009.01.04. 15:48:47

Engedj be!-ről nem is hallottam még, aztán most néztem utána valami horror (én nem nagyon nézik ilyeneket, mert ritka kevés a jó, s inkább kihagyom). A Machine Girl-t nem láttam még. A In Bruges teljesen átalgos, az utolsó 10 perc meg ilyen dél-kóreais feelinges.

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2009.01.04. 15:56:33

@ChrisDry: off
az Engedj be! a sokak által dicsért, nem érdemtelenül, Let The Right One Im, avagy csak a svéd vámpíros film, ahogy én nevezem. S szerintem be lehet próbálni, mert annyira nem horror, sőt nem is az...oké, hogy néha van vér imitt-amott, de nem vagyok egyedül azzal a véleményemmel, hogy egészen másról szól, és csak kis köze van a horrorhoz...egy szó, mint száz, ajánlom

kaamir 2009.01.04. 17:21:11

Taken-t most láttam, nagyon jó volt.
Az In Bruges nálam ugyan nem első, de top 10-es mindenképp.
Amit ezek közül láttam, az majdnem mind tetszett is.

Spawn85 2009.01.04. 17:46:35

Erről a listáról is több film van, amit nem láttam még. De annak örülök, hogy pl. a "Taken" és a "Felon" is rákerültek, mert nagyon jó filmek voltak.
süti beállítások módosítása