Helyzetjelentés

inmfc - 2008.12.13. - 8 komment

 

A Hírrovat következik, mert oly hirtelen nagyon sok új és hasznos vagy nem hasznos információ zúdult rám, az FFK-ra, és ezzel együtt, egyenes arányosságban rátok is. Van itt és lesz itt minden, ilyet is kell alapon... tessék szemezgetni a kisebb hírek között, mert mondom, van olyan ami, téged is érint, érdekel.
 
1) Amint azt már mindenki észrevette, az oldal egy kisebb arculatváltással lett gazdagabb. Nem titkolom az új blog sablonok közül választottam, mely nem csak nekem, hanem Virgogirlnek is elnyerte tetszését, ezért egy fene, az FFK megkapta a neki már járt, új külcsínt. Majd egy hétig tartott az átállás kisebb-nagyobb zűrök, technikai malőrök miatt, de most már 100 százalékos feldolgozottsággal vetjük bele magunkat a munkába…ezt nem állítanám kellő elhatározottsággal, hogy ez is marad örökké, de egyelőre ez így elég formásan (az én szememnek legalább is) néz ki.
 
2) Kicsit meglepődve, kicsit furcsállva, de a blog.hu megint újított, ez kinek jót, kinek nem jót jelent. A hirdetések után most a kommenteken van a lépés. Amely ugyancsak változásokon fog átmenni, de addig, vagy azután is, csak regisztrált felhasználók vehetik igénybe nem csak az FFk-t, hanem az összes blog. hus oldalt. Azért, mert ezzel háttérbe szorítjuk a spameket, meg hasonlók. Szóval most már csak regelés után lehet hozzászólni a témához, ami miatt egyik szemem a sír, másik nevet. Nem is kell mondanom, nem értek vele egyet, ez nekem biztosan nem fog jól jönni, hol van már olyan (aki s ami), regel egy inda szolgáltatásra, csak azért, hogy hszeljen egy témához, poszthoz, nekem ez túl kacifántos, no mindegy…
 
3) Ami öröm az ürömben, mindenképp, hogy egyre többet vagyunk láthatóak oldaldobozok felületén, és fel-feltűnünk bizony még az index boghasábjában is, ami azért számomra felér egy kisebb-nagyobb apró örömmel az életben, az életünkben. Ezért, emiatt nem is panaszkodom, panaszkodhatom. Ez jó, na!
 
4) Kicsit el voltam havazva egyéni szoc. magán. problémáimmal, ezért néhány dolgot sajnos félbehagytam, amit most megpróbálok minden erőmmel folytatni. Ide tartozik a napló (i SAW), vagy az FFK indafotó (My Photo) részlege, szóval ott folytatom, ahol anno befejeztem, ennyi.
 
5) Közeleg a karácsony- avagy hatalmas klisével kezdve mondandómat, induljon a visszaszámlálás, amire azért már pár poszttal korábban, talán a Bad Santa kritika során tettem már említést. Ami a lényeg, a lényeg, s fontos neked olvasó, hogy holnaptól, vasárnaptól, december 14-től kezdve tíz napon keresztül minden nap egy karácsonyi film fog követni utadon itt az FFK-n, azaz karácsonyi filmekről kritikák, szerintünk. A többes szám ebben az esetben indokolt volt, mert Virgogirl-lel együtt visszük majd ezt a minden bizonnyal nagyon sikeres projektet. Azaz öt film tőle, őt film tőlem, kedvencek, régiségek, kultok, újdonságok… Tehát nem elfeledni a napot, holnap veszi kezdetét a The Christmas Movies Special Edition, ami mellett azért talán, sőt biztos, hogy szállingóznak majd a nem-karácsonyi filmek is. Egy szó, mint száz a következő napokban, hetekben (azért ez már erős túlzás volt részemről) okvetlenül érdemes ránk kattintani, ide összpontosítani a christmasi filinget…

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr96820228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.12.13. 10:35:27

Hát az valószínű, hogy a hozzánk hasonló kishalaknak ez nem fog jól jönni. Viszont nem találnak eg a tahók sem.

Annak én is örülök, ha filmes blogokat, de bármilyen més értelmes posztot is látok végre a blogketrecben, nem csak a szakítós és szegénységblog szintű kommentgeneráló bulvárszarokat. Szóval hajrá, csak így tovább :D

Karácsonyra mi is készülünk, de mi jobban az ünnepek idejére koncentrálva fogunk jelentkezni :)

(őszintén szólva nagyon várok egy konkrét filmet a karácsonyi rovatotokban, ha már felcsillantottátok a szemem a régiségek és kult filmek szavakkal :)))

Virgogirl · http://csecsebecse.blog.hu/ 2008.12.13. 10:52:15

Gyönyörű volt...

VVega, mire gondolsz?

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.12.13. 11:15:10

hát VVega te is tudod, hogy a te régi és az én régi filmééményeim között van különbség:) de bízom benne, h sikerül majd tejesíteni a kívánságodat...kiderül, ami kiderül

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2008.12.13. 11:16:27

Én sem tartom jó ötletnek, hogy csak regeltek kommentelhetnek. Ezzel csak a nagyobb blogoknak kedveznek, a kisebb blogok meg azért örülnek, hogy ha néha jön egy-két vélemény, én is örülök, ha hozzászólnak és erre ezt a szigorítást is bevezetik. Már várom, hogy mi következik? Megszabják mennyi karaktert írhatok egy posztba? Vagy esetleg a posztok napi számát korlátozzák?

VVega · https://debugme.eu/ 2008.12.14. 12:46:40

Majd ha nem lesz róla szó, akkor utána figyelmetekbe fogom ajánlani :)

neander · http://kalozblog.blog.hu 2008.12.15. 17:50:55

Jó ez a sablon, illik az oldalhoz. Viszont a karácsonyi filmek erőltetésének nem örülök, mert ezeknél jobban csak a karácsonyi zenéket rühellem. A legtöbb szemét, főleg az újak közül, amik mind Igazából szerelem utánérzések.

Dzsúd Horse 2008.12.22. 13:27:23

Úgy jártatok, mint a mindenkori magyar kormány :D Többet ígértetek, mint amit tudtok teljesíteni. Akárhogy számolom, 8 karácsonyi filmnél kellene járnia a nagy The Christmas Movies Special Edition.

(bocs a károgásért, a nickemből is látszik, hogy pesszimista kötekedő alak vagyok :D )

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.12.22. 19:03:00

azért tessék nem leváltani:D
a viccet félretéve sajnos igazad van, de hát a blogger is ember, s neki is mindig közbejöhet valami...amennyit tudtam azt én megcsináltam (még 1 van hátra), de sztem nem kell félni, mert Virgo is visszatér, ez amolyan rövid áramszünet, addig meg itt vagyok én, nem elég:D
süti beállítások módosítása