Good Luck Chuck

inmfc - 2007.11.16. - 1 komment

A kabalapasi

H

ol is kezdjem. Még pár bejegyzéssel ezelőtt erről a filmről már „nyilatkoztam” itt. És ebből azt hiszem kiderül, hogy milyen okai is vannak a film megnézésének. De hát az ember elfogult, hiába. De én nem vagyok az a fajta, aki csak úgy dobálja majd a jó pontokat erre a múvira, mert Alba kisasszony ide vagy oda, ez a film közel sem váltotta meg a világot, azt hiszem ezt így a legelején, már megadhatom kezdőlökésként.

A sztori: hát, nem semmi. Van egy pasink, aki még gyerek korában a szokásos, sokat látott, tapasztalt(?) üvegezés során elátkoznak, miután nem hajlandó 7 perc alatt végigvinni egy akciót a szekrényben. Az átok az nem más, mint hogy aki vele lefekszik az a következő pasasban találja meg a szerelmet. És egy idő után már tényleg lehet hinni az átokban, hisz a „szerencseamulett” nagyon jól végzi dolgát, nem győz esküvőkre járni. Na igen, de ekkor megérkezik a várva várt szerelem (persze Alba kisasszony személyében). Megérkezik a NŐ, akibe persze főhősünk beleszeret, és aki miatt hajlandó véget venni az akcióinak.

Negatívum: egy picit erőltetett volt, azt hiszem ezt így a legelején leszögezhetem. Aztán ott van férfi szereplőnk, akinek játéka egyáltalán nem jött be(persze nem azért), de valahogy kevés volt, erről később. És ide lehet megemlíteni a végkifejlet kiszámíthatóságát.

Értékelés: már korábban kigondoltam, hogy itt fogom elsütni azt, hogy ezen a filmen jót lehet múlatni, de semmi többre nem lehet számítani. Talán a leírás alapján többet vártam, ki tudja, de az biztos, hogy nem csak a fórumokon, hanem kint is harmat gyenge szimpátiát váltott ki a nézőközönségből. És akkor még itt említeném az Alba problémát, miszerint egyesek szerint a film jó, mert szerepel benne Ő. Na igen, ez is egy vélemény, csak hát néhány helyen talán a kelleténél többre értékelik a filmet ezért, ami nem biztos, hogy mindenképp helyes. Valamint a másik probléma az, hogy nem kéne azt minden út szélen hangoztatni, hogy a hszek, mutatók, Alba kisasszony miatt már ezek után nem is nézem meg, mert az aki ilyet mond az biztos megnézi, sajnálom ez most kikívánkozott belőlem, de persze ez is csak egy vélemény, amely ugyanannyit nyom a latba, mint a többi, azaz nem sokat. De hát kezdjük az igazi elemzést: a sztori: bárki bármit mond nem volt ez olyan rossz, bár ez a megátkozunk valakit nem volt új keletű, de hát elnézzük, hiszen a téma speciális körítéssel lett tálalva. Amint írtam, egy csöppnyit kiszámítható, és erre a megállapításra még rátesz egy lapáttal a repülős képkockák sora (gondolok itt kiszámíthatóságra és a szokásos procedúrára). Szóval a történet nem volt annyira rossz, csak sok volt a szokásos maszlag öntet, amit már ezerszer látott az ember valahol, én is, tudom ilyennek is, kell lennie. A szereplőkről, ahogy írtam a férfi szereplőnk nem volt nagy szám és akkor többet nem is beszélnék róla ( ha a helyébe lettem volna), térjünk inkább át Jessicára, aki hát mondhatni jól eljátszotta a szerencsétlen lánykát. Aki persze nem mellesleg gyönyörű. Hát igen. Ha a férfi helyébe lehettem volna. Na de álmodj királylány című rész befejeződött. Azt hiszem elfogult, vagyok ezen a téren, de hiába ő egyedül nem tudja megváltani a világot. A műfajra pillantva a romantikus stílus azt hiszem passzol, míg a vígjáték jelző is hatott, hiszen Alba kisasszony ügyetlenkedései sokszor kis mosolyt csalnak az ember arcára. És akkor valahol itt fejezném be. A film maga egyszer nézhető, az biztos, már csak Alba kisasszony fanoknak, na igen, a film nem volt rossz, de közel sem volt olyan jó, mint amilyenre számítottam és akkor most csodálkozhatsz, gyönyörködhetsz a pontszámomban:

6/10

.::Felirat::.

.::Bővebb infó::.

Címkék: 6 good luck chuck kabalapasi

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr63231703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

· http://filmkeltes.blog.hu/ 2008.03.13. 21:24:10

A héten megnéztem, bár vonakodva. Hát csalódtam is, de kellemesen! Ugyanis egy nagyon jó komédiát kaptam, persze sokak a szokásos "undorító", "sz*pós-b*szós", "értelmetlen" jelzőkkel dobálóznak.
Ők nem tudom, hogy mit várnak egy vígjátéktól manapság? Nézzenek inkább drámákat!
Ez a film maximálisan teljesíti azt, amit nyújtani szeretne és tud!
Dane Cook játéka már csak hab a tortán, ezentúl figyelni fogok a nevére.
Sőt van egy, a Balls of Fury-ból ismerős Dan Fogler, aki ízig-vérig ízléstelenül állat!
Na befejezem végre, megyek és beteszek egy grapefruitot a mikróba! :D:D
süti beállítások módosítása