Black Water

inmfc - 2007.11.16. - 1 komment

Black Water

R

égen láttam már krokis filmet, úgyhogy itt volt az ideje belepillantani egybe. A film elég jó pontszámokat kap néhány helyen szóval volt egy kis merő optimizmus bennem, hogy tényleg láthatok végre már egy normális, valamire való krokis filmet. De az ember csak tovább reménykedik, de hát ahogy mondani szokták: a remény hal meg utoljára!

A sztori: van 3 emberünk, 2 nő és egy férfi. Mertek nagyok lenni, és úgy gondolták oda nekik a mézesmadzagot, ennek mind örömére elmentek egyet kirándulni, kikapcsolódni, vagy jobban mondva pecázni. Na igen minden jól alakul, ahogy az már a mindentudó könyvben is megvan írva, még főhősünk is kideríti, hogy gyereket vár, szóval minden de minden, majd csónakba szállnak és kimennek a nyílt vízre, ahol már nincs segítség, egy ideig pecázgatnak, majd megjelenik a fő főszereplőnk a kroki, jobban mondva a krokodil, aki persze éhes, miért ne lenne az, szóval el kezd fogyni a társaság.

Negatívum: Juj de sokszor mondom, és már utálom magam, de ez annyira vontatott volt, hogy az hihetetlen. Az meg teljesen kiborított engem, hogy az első fél órában a krokit, a főszereplőt alig láttuk a vásznon, nem ezt vártam. A végkifejlet az megint csak olyan amilyen, nem akarom többszörösen idézni magam.

Értékelés: miután megnéztem, meg kell mondjam nem értettem az imdb-s 6.3as pontszámot, félre értés ne essék, nem szoktam az imdb-re alapozni, hivatkozni és így tovább, de akkor is ezt én néztem be annyira? Biztos kint jobban értékelik a krokis filmeket. Hm. Ahogy már sejtheted, én nem fogom magasztalni a filmet a csillagos egekig, igaz eddig se erről voltam híres, de akkor is továbbra se értem, hogy miért 6.os. Mert ugye a sztori hát az eléggé sablonos téma, olyan amint már láttunk egy párszor, csak itt hosszabb idő telik el a harapások között. Ide írom, de nem ide kéne, szóval nem tudtam fél óra elteltével, hogy akkor most milyen filmet is akartak, mert addig krokinak se híre, se hamva, én meg úgy kezdtem neki, hogy ez egy ilyen thrilleres krokis film lesz, erre pont őt nem láttam, csak a szereplőink nyomják az üres fecsegést, a rizsát a menekülés terveiről, amiről persze tudod, hogy halálra van ítélve. Lehet, hogy én nem értettem meg a film lényegét, mert az pont az volt, hogy a kroki ne jelenjen meg sokáig, és akkor az ember izguljon a vászon előtt, de ezt se tartanám nagy ötletnek, mert ilyen fajta filmekből láttunk már egy párat és mindenki jól tudja, hogy mi lesz azután miután a kroki tényleg megjelenik. Na de térjünk el a sztori tárgyától, nézzük a szereplőket, akik semmit nem tettek hozzá a múvihoz, szerény véleményem szerint csinálták azt amit kellett úgy ahogy, és akkor ebben a pár szóban úgy minden benne volt. Igazából nem tudok napirendre térni a dolog felett, mert én jobbra, (másra) számítottam, ezért lehet kövezni, de az vesse rám az első követ, aki egy krokis filmbe nem egy krokit akar látni az első fél órában. Ennyit erről. Tudom, hogy ez nem hatott túlságosan filmfelkeltőnek, hacsak nem azért, hogy már te is kíváncsi lettél, hogy akkor most nekem igazam van vagy sem. És hogy miért tudnám ajánlani: amikor beindul a történés akkor azért jó lesz, bár akkor is sablon nyomatékos az egész, de hát jól el lehet vele lenni másfél órára, bár az igazat megvallva már ordibáltam magamban, hogy hol van az a fránya kroki?

3/10

.::Felirat::.

Címkék: 3 black water

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr41231690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.............. 2008.06.26. 13:21:45

Ez minden krokis filmben így van ,az első fél óra ,sőt inkább egy órában meg sem jelenik a krokodil ,ez nem csak a krokis hanem az össz ilyen filmekben így van sajnos.pl a cápa ,anakonda stb..
süti beállítások módosítása