Lucky You

inmfc - 2007.10.14. - Szólj hozzá!

Szerencse dolga

P

óker és ami mögötte van. Egy film, ami ezt mutatja meg, na igen, lehet, hogy most nagyképű kijelentést tettem, mert azért ennyire nem mélyedtél el a részletekben a film nézése közben. Azért szerepelt a meg kell néznem listámon, mert szinkronos volt(bár az nálam néha hátrány, hiszen sokkal jobb hallani a színészek „igazi” hangját), mert pókerről szólt, ami mostanság igencsak divatos sportág lett, nem csak Magyarországon ( itt nem felejthetem ki Korda György nevét), és utoljára azért, mert épp olyan hangulatom volt.

A sztori: főhősünk pókerezik, mi mást csinálna, épp próbál kijutni a világkupára, de hát szegénykémnek sehogy se akar sikerülni, végső elkeseredettségébe talán akár még az ördögtől is pénzt kért volna csak azért, hogy majd ott legyen a rendezvényen, és csak azért, hogy megverje a verhetetlen apját. Igen jól hallottad, fia és apa egy ugyanazon sportágban, de mégis más „súlycsoportban” játszanak. Aztán főhősünk megismerkedik egy szép nővel, aki persze „rávezeti” a helyes útra, egy ideig, aztán visszatér a pókerhez, mert nem tud szabadulni tőle, mindenképp meg akarja verni apját és a legfontosabb, hogy megszerezni a pénzt, hogy ne üssék már agyon. Aztán kiderülnek dolgok az apukáról, nem rossz embőr az, ahogy ő azt elképzelte, meg még nagyon sok dolog. De a legfőbb kérdés: vajon kikerül a világkupára és legyőzi e az apját, majd csupa izgalmak végén ez is kiderül számodra.

Negatívum: Mielőtt eldöntöttem volna, hogy melyik filmet fogom megskubizni az elkövetkezendő másfél órában, azelőtt egy pillantást vetettem a filmre. És be kell vallanom, hogy épp egy pókeres részt sikerült megtalálnom, amely nem bővelkedett izgalmakban, talán ebből már következtethettem volna, hogy az egész film nem nagy szám. És ez igaz. Lassú, körülményes, nulla izgalom, ami a pókernél szükséges, de ez az utolsó lapokkal dől el minden, valahogyan ez már a hatodik után sok volt.

Értékelés: Azzal kezdem, hogy bele szoktam nézni pár Póker közvetítésbe, és az százszorta izgalmasabb, mint ez a film volt. Akár Korda Gyurit, vagy Balász Klárit is betehették volna, máris több pontot kapna tőlem a film, az biztos. Én azt hittem, hogy a Póker az egyenlő az izgalommal, de itt olyant nem látattunk, kérem szépen. Valahogy a főszereplő sem jött be, nem jött le róla az igazi póker nagy arc, amikor azt mondogatták róla a filmben, hogy vigyázz vele, hát az még a légynek se ártott volna, pedig a film jól kezdődik, az az órás jelent nekem nagyon bejött, de ez az egyetlen pozitívum, ami miatt egy kis tapsot érdemel. De akkor is: Több, több, több izgalmat vártam. De többször nem írom le. Remélem, hogy ezt a filmet még egyszer nem kell megnéznem!

2/10

Felirat

Trailer

Bővebb infó

Képek a filmből majd!

Címkék: 2 lucky you szerencse dolga

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr29196363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása