Perfect Creature

inmfc - 2007.10.12. - Szólj hozzá!

Tökéletes faj

E

gy szerda délután, amikor nem volt mit tenni, egy haver unszolására megnéztem ezt a filmet. Hát így előre nem lövöm le a poént. A történethez hozzá tartozik, hogy haverom azt mondta, hogy ő már valahol olvasott erről a filmről, eddig minden jó és szép, csak azt felejtettem el megkérdezni a legelején, hogy jót vagy rosszat, de hát most már mindegy (azt se tudom hol olvasta, mert erről a filmről sehol se lehet bővebb infót kapni). Legközelebb nem biztos, hogy hallgatok rá, mert szerintem az én „délutáni film favoritom” a Flash Point sokkal érdekesebb lett volna. 

A sztori: hát hol is kezdjem, talán ott, hogy nagyon nehezen emlékszem a történésekre. Csak legfeljebb Edgarra, de persze nem Davidsról van szó, na az a lényeg ő volt a főszereplőnk, a Testvériség egy tagja, aki egy idő után „megváltozik” és vámpírként szedi áldozatait. Ahogy a reklámban is hallhattuk: Kiszívom a véredet! De ahogy azt tudjuk, Edgar is nagyon rendes ember volt, mielőtt elkezdett embereket ölni, csak hát utána majd az egész várost fertőzi meg vérével és ilyenre ugye még nem volt példa, hogy a Testvériség egy tagja embereket öl. Na, van neki egy testvére, aki „normális” bár ő neki is hosszúra nőttek a fogai, de hát ő legalább valamilyen szerkentyű segítségével a vér utáni vágyait elfojtja. Aztán a képbe kerül a nyomozónk, aki nem mellesleg egy nő. És persze ő sem akárki, mert nem lehet megölni, na ja. És legutoljára kihagytam, hogy ez a történés egy nyomor negyedben zajlódik. Azt hiszem ennyire emlékszem oly hirtelen.

Negatívum: van ám! Ott kezdem, hogy benyomtam a play gombot, és valami hihetetlenül halk hangot hallottam meg elsőre, azt felnyomtam mindent maxra, aztán az legalább valamit segített. Ez már elsőre rossz benyomást tett rám, talán ekkor kellett volna azt mondam, hogy állj, de hát mindegy. Nem habozok kimondani azt, hogy ez a film sz.r volt. Azt össze is foglaltam a mondanivalómat. Plusz, nem szoktam bántani a fordítókat, mert nagyon sok időt fordítanak arra, hogy egy feliratot lefordítsanak, de hát ebbe volt egy pár értelmetlen mondat, és szó, de ahogy haverom mondta: a felirattal van a legkisebb gond – ezt idéztem.

Értékelés: láthatod nem hatott meg ez a film túlságosan. Valahogy lassú, nagyon körülményes, rossz szereplők, rossz vontatott történet, szóval nehéz kimondani, de ez egy elég gagyi film volt, elnézést. Úgy az egész kukába való. Na ja. És akkor még nem is említettem a legjobb jelenetet, amikor az eső esik. De szó szerint ne értsd, mert valahogy az eső mintha nem is eső lenne, és akkor valahogyan oldalról esik, szóval akkor felébredtem, és azt mondtam, ez meg mi? Ahogy ebből a filmfelkeltőmből kiderült, nem valami jó – és most még szépen fogalmaztam – film, igazából a jobb ha elkerülöd kategóriába tartozik. Igazából egyszer talán azért adok neki 2 pontot, mert egyszer azt hittem, hogy főszereplőnk megöli testvérét, és akkor fel is ébredtem, de azonkívül sok értelme nem volt. Legközelebb senkinek a tanácsát sem fogadom meg! Ez biztos!

2/10

Felirat

Trailer

Bővebb infó majd!

Képek a filmből: 1 2 3 4

Címkék: 2 perfect creature

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr45194512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása