Már a könyvtár sem a régi...

inmfc - 2008.12.03. - 5 komment

Figyelem, figyelem, most egy videó következik, ha lehet úgy fogalmazni, akkor egy rövidfilm. Adva volt 4 ember, aztán egy helyszín, egy szak, egy kamera, egy autó, és egy statiszta:) Nem is kellett több, minden a rendelkezésre állt egy hangulatos, filgúd, minden elemében komoly könyvtár szakot bemutató, promotáló tíz percbe sűrített forgatásra. Jelentem ez is megvolt...az egy nap alatt elkészült (leforgatott) videó anyagát találjátok meg itt, mindenki fogadja szeretettel, természetesen. Persze a rövidfilm készítésben vajmi keveset (statiszta szerepkör, plusz egy cameozás) vettem részt, de mindenképp szívügyemnek éreztem, hogy mindenki lássa, láthassa ezt. Ezek szerint és tudatában nem is csinálok titkot a "hovatartozásomat" illetően, a lényeg a lényeg, hogy aki csak tud, az jöjjön erre, a könyvtár szakra. Mert hát mégis csak a KIT népszerűsítése a téma...

Ennél jobbat, aligha fogsz találni! Már most előre köszönöm mindenkinek, aki megtekinti, és az esetleges kommenteket ne hagyd magadba, hanem írd le, magáról a filmről, szereplőkről, vagy akár a szakról. Enjoy!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr68801363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kompi · http://filmtrailer.hu 2008.12.03. 20:31:24

Csövesz, dobj egy mailt nekem légyszives.

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2008.12.04. 11:44:05

Tegnap leadták SZOKHE esten is, nekem nagyon tetszett. Nagyon jól megcsináltátok.

2008.12.04. 16:48:16

Egyértelmű, hogy király lett. :)
Gyertek könyvtárszakra, emberek!!

Milyen volt a SZOKHE buli? Én sajna kihagytam. Klubba lementünk, de full house volt, így inkább másfelé vettük az irányt. :)

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2008.12.05. 10:38:59

Mó: A buli jó volt, bár nekem elég rövidre sikerült, mert sikerült nagyon gyorsan és sokat innom :D
süti beállítások módosítása