Attention!

inmfc - 2009.10.11. - 6 komment

 
Kedves ffk olvasók, kommentelők, most ti hozzátok fordulok egy nektek kicsi, nekem már annál nagyobb kéréssel, kérdéssel. A helyzet következő: egy bizonyos kulturális újratermelés kezdetű tárgy keretében én a blogger szubkultúra bemutatását választottam egy referátum, előadás erejéig. Egyébként ez a tárgy teljesítésének egyetlen egy nagy feltétele, s ti ebben lehettek segítségemre a következőképpen. tovább>>
 
UPDATE elkészültek a kérdések, amelyek csak arra várnak jelen pillanatban, hogy megválaszolják azokat. Akik írtak nekem, azok már biztosan megkapták "személyesen", de ha esetleg valaki közbe meggondolná magát vagy ilyesmi, akkor itt lehet utánaolvasni ennek. A kérdésekről, picit lett csak több, mint amennyivel számoltam, s néhol pedig annyira egyszerűek, egyértelműek szerintem nem csupán számomra, hogy csak na, de hát az alapoktól kell bemutatnom ezt a szubkultúrát, így semmi sem maradhatott ki.
 
Aki blogger az ezt töltse le, aki nem blogger, csak olvasó az pedig ezt. A nicknév csak a blogger esetben kötelező megadni, míg nem kell hosszan válaszolni, néha egy példa is sokat s többet ad nekem.
 
A lényeg, hogy Okt. 18-ig szíveskedjetek kitöltve visszaküldeni nekem ide.
 
Köszönöm, of course.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr481433674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszisz 2009.10.09. 06:06:02

Nekem is küldhetsz kérdéseket.

sajtosrolo · http://sajtosrolo.blogspot.com/ 2009.10.15. 21:04:25

Kitöltöttem én is, és elküldtem, remélem, tudtam segíteni. (Én is nyilvánossá tettem a válaszaimat, mint nyuszisz, remélem, nem baj.)

duckit · http://gonduzo.blog.hu/ 2009.10.17. 16:49:52

Elfáradtam egészen mire elkészült! :-)
süti beállítások módosítása