Helyzetjelentés

inmfc - 2009.02.23. - 7 komment

 

Hosszú volt ez nap is, ami aztán megbosszulta magát, hisz nem tudom megtartani az ígéretemet, sorry. Tehát a kritika elmarad.
 
A; Megpróbálok valami kibúvót keresni…wait a minute…de hiszen nem is kell mondanom, te is láthatod ezt a két szép szemeddel, az oldal kicsit másképpen néz ki. Informatikusokat, meg css és html kód agytrösztöket megszégyenítő módon kezdtem bele az oldal kipofozásába, mert egy szó mint száz untam már azt a régi „arculatot”. Oké, ne számolj utána, elárulom, hogy az majd három hónapig bírta. Ez van gyerekek, egyszerűen változnak idők, meg én is, meg az oldal is. Kellett valami más, valami jobb, valami színesebb, amiből aztán ezt sikerült összedobni. Tényleg nagyon büszke vagyok magamra, na. Persze aki komolyan vágja a témát, s ért ezekhez a tag-es dolgokhoz, azoknak ez pár perc, úgy hogy inkább el se árulom a saját kis rekordomat oldal „formázás kategóriában”. Tessék csak nézelődni, és barátkozni az ffk 2.0-ra keresztelt b verziójú sablonjával.
Természetesen erre is igaz az, hogy korántsem tökéletes… de majd valamikor újra megszáll az ihlet, s akkor biztos nekiesek, változtatok rajta, meg elmélyülök ebbe a kacsacsőrű meg kapcsos zárójeles világa, addig azonban ez is megteszi. Mert a mama azt mondta: az a lényeg, hogy neked tetsszen fiam. S nekem bejön, mama…
 

 

B; Továbbá, már most előre szeretnék mindazoknak köszönetet mondani, akik segítenek, segítettek, itt a kérdőív kitöltésében, tényleg nagyon nagy segítség ez, nekem, meghálálni nem tudom, legfeljeb csak kritikákkal, meg filmfelkeltéssel...s aki esetleg most kapcsolódna be élő soraimba, azoknak se késő még egy példányt elküldeni, haha... de most komolyan thank you very much! 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr30962074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.02.24. 13:16:27

Hja, az:) Majd lehet kérek segítséget egyszer, mert nagyon nem értek a programozáshoz.

A Web 2ről meg nem hallottam, nem olvastam soha, ezért nem töltöttem ki a kérdőívet.

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2009.02.24. 13:44:20

@duckit: köszönöm
@koimbra: neked is köszönöm, míg a kérdőívről meg, aki nem tudja mi az a web 2.0 , annak nem teszem (nagyon) kötelezővé a kitöltését...:))))

VVega · https://debugme.eu/ 2009.02.24. 17:01:16

Jó lett! :)
Nálunk ezt a dizájn témát whistleblower szerencsésen megoldja hónapról-hónapra :D

timar88 · http://cinemadokk.freeblog.hu/ 2009.02.24. 19:51:29

"úgy hogy inkább el se árulom a saját kis rekordomat oldal „formázás kategóriában"

Én kiváncsi lennék rá:D Nekem 4 nap kellett mire ezt: www.cinemadokk.freeblog.hu összedobtam, de megérte. Most már egész jól vágom a témát szerencsére, mert szinte mindennap változtatok rajta valamit még:D Az oldal amúgy jó, respekt meg minden.

tmichel · http://filmdzsungel.tumblr.com 2009.02.24. 19:58:03

szép az új dizájn. ja és welcome back (kicsit le vagyok maradva a feedolvasással :))
épp csak azt nem értem, ezzel a poszttal hogy kerültél a bloghu nyitóoldara. semmi személyes. csak hiányolom magam onnan :))

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2009.02.24. 21:43:55

@timar88: köszi, a te oldalad is nagyon jó, vagyis jobb:)és inkább nem árulom el:)

@tmichel: mivan, hol voltam ki:) kint voltam, az komoly:) nem láttam magam, de elhiheted nem ilyennel akarok kikerülni, hanem kritikával, valami olyan infóval, ami mégis csak filmekhez kapcs. na mindegy...nehéz kiismerni ezt a kikerülési rendszert, és se vagyok ott, csak egy hónap egyszer. tanács: ne akarj kikerülni, s kikerüsz:) különben meg ne érdekeljen, engem se izgat, csak azoknak írom, akik nap mint nap velem vannak:)))csak nekik... (a többi csak ráadás)
süti beállítások módosítása