Állást ajánl az FFK

inmfc - 2009.01.10. - 8 komment

 

Figyelem! Figyelem!
 
Már régóta tervezgetem, de csak most határoztam el magam, - abban -, hogy jó lenne, jól jönne még valaki, aki besegít Virgonak és nekem ebben az igen nehéz és szívmelengető projektben, az FFK-ban. Azaz nem tudom mennyi az esély arra, és hogy eleve halott dolog-e, de akkor itt és most, e poszt keretében keresek egy (több?) szerzőtársat, akinek lenne kedve (és természetesen ideje) irogatni filmekről, random. Sokat nem kérek, ezt bizonyítja Virgo is, nem vagyok én olyan kemény, és hidegvérű boss ... Nem tudom, de remélem, akad olyan, aki nagy mosollyal az arcán konstatálná, hogy felvételt nyert a FilmFelKeltésre, még ha nem is pénzért csinálná ezt, hanem csak színtiszta szórakozásból. 
 
Tehát ha van kedved csatlakozni, akkor jelezd ezt nekem, ezen az e-mailen, vagy itt a kommentek között. Ha akarsz, írhatsz egy kritikát, de az se baj, ha ezt a lépést kihagyod.
 
Biztos sokakban felmerül a kérdés, vajon miért döntök így, hisz most igen csak ötös fokozatban születnek napról-napra (jobb-rosszabb) cikkek, és megy a szekér, szerintem is. Azonban ez változni fog, sajnos az élet közbeszól, és másra (szakdolgozat, ott is kérem majd a segítségeteket, nemsoká') kell összpontosítani a figyelmemet, persze a filmek mellett. Szóval egyáltalán nem szeretném cserbenhagyni az olvasókat, akkor se, addig se, és azután se.
Jelentkezz, na!

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr62869350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.10. 16:46:40

Tutira nem eleve halott ötlet, én is így tettem szert kis csapatomra minálunk :)

Azt meg tapasztalatból mondom és tanácsolom, hogy kérj kritikát a jelentkezőktől. De tényleg :)

koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2009.01.10. 19:58:17

Én nem fogok soha ilyen hírdetést kitenni, ha már nem bírom csinálni tovább, valami közbejön, akkor a droid kilép a képből, ennyi:)

Ismeretlen emberekre nem bíznám csak úgy a blogot.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.01.10. 20:08:53

"Ismeretlen emberekre nem bíznám csak úgy a blogot."

Ezt nem értem :)
Az újak gondolom először tagok lesznek. Az meg nem nagyon nevezhető rábízásnak :)

Spawn85 2009.01.11. 02:32:51

Ha ez a hirdetés pár hónappal ezelőtt jelenik meg, lehet, hogy én is jelentkeztem volna rá. Akkor még nem volt meg a filmes blogom, viszont az írási kedvem nagy volt, és úgy éreztem, hogy a privát blogomra nem való annyira a filmes téma. (illetve úgy éreztem, hogy túlnőtt már azon, hogy csak egy topic legyen a privát blogomon) Viszont nagyon sokáig tanakodtam, hogy megéri-e egy új blog létrehozása, amin csak filmekkel foglalkozok. De aztán végül létrehoztam, és most már tudom, hogy mégérte :)

mnmnbkhj 2009.01.12. 17:23:17

Hm, törölve lett a hsz-em?

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2009.01.12. 17:28:56

@erosnegyes: bocs....csak szétesett a blog, a hosszú linkes dolog miatt, amire nem tudtam rájönni, hogy hogyan is lehetne úgy megoldani, hogy egy link feltűntetésekor ne essen szét, de persze eltettem a kedvencek közé, szóval ezért, nincs harag?!

Neo83 2009.01.21. 11:50:21

Apám....a filmeket ne nézzük meg helyetted? amíg te államvizsgázol? :D:D:D:D
süti beállítások módosítása