Idén látott tízesek

inmfc - 2008.12.30. - 4 komment

 

Nosztalgiázásképpen visszanéztem, hogy hány tízest osztottam ki ez évben, és mondhatom, hogy a jó szívem itt is rendesen tetten érhető, mert több, mint tíz film talált gazdára (vagy több), és mondhatja el magáról, hogy megkapta azt a bizonyos kétjegyű számot. Hiába, na nem lehet mindenki itt a kritikusok kritikusa, ha valami tetszett, akkor abban nem kell hibát keresni és kész. Viszont ebben nincsenek ott a másodszori, visszanézések, azok nem játszanak, csak az első szerelmek, amelyek között megbújik egy pár régebbi darab is, amit most (idén) volt szerencsém bepótolni. Tessék nézheted őket, de azért a sorrend az inkább abc-re van bízva. Nem lehet dönteni! A nagy durranás azért még hátra van mára, a legek..
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr88848528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsoni szánsájn · http://www.halfps.blog.hu 2008.12.30. 14:45:00

én csak a Sweeney Todd 10-esét kifogásolom innen :)

VVega · https://debugme.eu/ 2008.12.30. 19:00:25

Én a TWBB-on kívül mindegyikét, persze felét nem is láttam :D

Spawn85 2008.12.30. 21:45:47

Húú...hát ezek közül nem sokat láttam. Azt meg már máshol is írtam, hogy a "Jesse James meggyilkolása" nekem nem tetszett annyira.

kaamir 2008.12.31. 11:17:28

A Hairspray 10-ese nekem kicsit durva.
A There will be...-n kívül nálam egyik se maxpontos, már amelyiket láttam.
süti beállítások módosítása