Shoot 'Em Up

inmfc - 2007.11.20. - 6 komment

Golyózápor

F

ittyet hányva mindenféle előadásra, vizsgára, megnéztem ezt, meg kellett néznem, mert annyira vártam, tűkőn ültem, így is mondhatom, és mert annyian dicsérték a megjelenés óta, hogy ezt vétek lett volna kihagyni, plusz akkor még kifelejtettem a legfontosabb a megnézési tényezőt a 3 színészt, és a mindent vivő trailereket. És ezután nem térhettek ki afelől,  hogy ki az hülye aki inkább tanul, mint hogy egy ilyen filmet veszni hagyna.

A sztori:Főhősünk egy padon ülve, répát majszolgatva, arra lesz figyelmes, hogy előtte szalad el egy terhes nő, meg utána egy manusz fegyverrel kezében. Erre azt mondja: a kurva életbe. Előrántja fegyverét, megmenti a nőt, „megszüli” a gyereket és mindenkit elintéz, mert mindent, mindenkit utál, azonban a nő megmentésébe hiba csúszik, de a gyerekkel a kezében tovább halad, és meg se áll egy „barátjához” egy „szoptató” nőhöz, akivel aztán nagy nehezen útra kelnek, bár maguk sem tudják, hogy pontosan ki elől, és miért menekülnek. De abban biztosak, hogy a gyerek az oka mindennek.

Negatívum: szokták mondani: hogy olyan nincs, hogy nincs. Hát valahogy úgy érzem, hogy itt nincs olyan orbitális, fatális hiba, jelző, ami legalább egy szót,vagy sorokat kívánna ebbe a részbe.

Értékelés: ahogy írtam, ezt nem hagyhattam ki. A 3 színész már magáért beszélt, teljesen mindegy hogy miről szólt volna, mert biztos, hogy e hármas miatt bármelyik filmet megnéztem volna. És így előjáróban csak annyit, hogy jól tettem. És ugorgyunk az értékelésre: a sztori, hát maga az alapsztori, nem lenne nagy szám, de ahogy azt megcsinálták, kivitelezték, „feltuningolták” az valami csudálatos. De komolyan. Egyszerűen „magával ragadott”. Ha lenne + 2 órám, lehet megint neki ülnék. És most nem túlzok. Szóval a sztori igenis bejövős, ez a gyerek probléma, a répás főhősünk, meg mi egymás nagyon ott volt. A szereplők is teszem gyorsan hozzá, Owenről már megbizonyosodott, hogy mindenhol megállja a helyét, szerintem. Szóval ebben a filmben is kiemelkedőt alkotott. Monicáról is sok jó és szép! dolgot lehet mesélni, de ami talán az emberben leginkább megmarad tőle, az a következő: „éhes vagy?”, aki nézte tudja miről beszélek, aki meg nem nézte, az majd figyeljen erre, mert ez a sor és ezt következő képkockák übereltek mindent. Míg Giomitti barátunk is hozta a formáját, talán ő volt az, akitől féltem leginkább, hogy nem tudja majd hozni ezt a szerepet, de kegyetlenül rám cáfolt, így kell ezt, mondom én! Jól játszotta apukát, meg a mindent tudó főnököt. Azt hiszem a szereplőkről ennyit, talán nagyképűség lenne azt elsütni, hogy hozták azt, amit elvártunk tőlük, de persze ahhoz, hogy ennyire jót nyújtsanak, ahhoz mindenképp szükséges volt a király sztori, ami ahogy már mondtam telis tele volt jobbnál jobb érdekességekkel, különlegességekkel, szóval széles repertoárrajzolódót ki az ember szeme előtt. Volt itt szerény véleményem szerint humor, akció, meg sok más minden. Elkezdve a répás sztorival, főhősünkkel, aki a kutyákon és Twist Oliveren, répán kívül nem szeret mást, mindenen felhúzza az agyát, és mindenhol megtalálja a helyes megoldást és a kiutat, egyfajta miniMacgyver, az tuti. Elnézést, ha hosszasan elidőztem a főhős szerepkörén, de nekem nagyon bejött, igaz ha többször eltalálták volna, de hát ez már csak egy kis piszkálódás, semmi más. Ha értékelni, összegezni akarom az eddig elmondottakat, akkor úgy tenném, hogy a káromkodást kihagyom az elejéről, azt képzeld oda, és ezután jön a nagy film szópárosítás. És akkor ahogy szoktam má mondani, ebbe úgy minden benne volt. Hidegen-melegen csak ajánlani tudom, ezt tényleg nem szabad kihagyni. Nem csak egyszer, többször elővehető darab, remélem nem csak én láttam ilyen jónak a filmet, hanem mások is így vélekednek róla, ezután pedig nem zárhatnám másként, mint hogy: Tudod mit utálok ebben: holnap vizsga lesz.

10/10

.::Felirat::.

.::Trailer::.

.::Bővebb infó::.

 

 

 

Címkék: 10 shoot em up golyózápor

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr43235367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AldoWinnfield 2007.11.20. 13:25:54

Egyetértek,kategórián belül 10/10,az írásod vége meg jó poén.:)

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2007.11.20. 14:21:03

Köszönöm! Most csak ennyi!:)

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2008.03.22. 20:35:29

eszetlenül szar film volt. relatívban és abszolútban is. bekerült a top10 leggázabba.

ami bosszantó, mert ez alapján az írás alapján tettem vele egy próbát

inmfc · http://calacitra.blog.hu 2008.03.22. 21:29:01

sajnálom, hogy nem nyerte el tetszésedet, van ilyen..leeht túlzottan elfogultam voltam ezzel kapcsolatban:)
de egyben köszönöm h ezt az írományt vetted alapul, remélem azért a többivel szerencsésebben fogsz majd járni:)

kisjon 2008.04.13. 17:32:27

borzalmasan gyalázatos film. végtelenűl gagyi efektek, roppant szánalmas történet. minden tekintetben értékelhetetlen alkotás.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.04.13. 22:15:37

Hihetetlenül szórakoztató film. Sajnállak titeket, hogy nem tudjátok eldobni az agyatokat és elvézni ezt a minőségileg megcsinált akciófilm paródiát.
süti beállítások módosítása