Seraphim Falls

inmfc - 2007.11.07. - Szólj hozzá!

A múlt szőkevénye

A
z előzményről csak annyit, hogy valamikor már régen el kezdtem nézni, de kb. fél óra elteltével, azt mondtam, hogy nekem elég, és nem néztem tovább, így utólag azt mondom akkor jól cselekedtem. Ahogy szokták mondani az első megérzés a jó. Hát igen, talán nem kellett volna tovább folytatnom, vagy ki tudja. Miért is mondom?

A sztori: menekül egy emberünk, ebből adódóan ő az üldözött, akit keresnek, vagyis üldöznek. Tehát akkor van az üldözöttünk, aki a hófedte erdőből menekül 5 ember elől, akik el akarják kapni jó pénz fejében, persze élve, mert főnökük úgy kívánja. De hogy miért is olyan fontos ez az ember, arra így a legelején nem derül fény, úgy hogy elkezdődik a „futás” a képernyőn, és hát majd ez megy végig 2 teljes órában. Hm.

Negatívum: sok helyen olvastam, hogy a kezdés a jó, aztán laposodik a film, addig, amíg el nem érjük a pusztát. Hogy is mondjam, nekem az eleje se jött be, a közepe, és se a vége. És akkor ehhez így többet nem szeretnék hozzáfűzni.

Értékelés: Éreztem én legbelül, hogy az a fél óra már sokat sejtetett. De hát azt halottam, hogy jó lesz az még, és hát adtam még esélyt, mert mégse szabad félórai látnivalóból komoly következtetéseket levonni. És ezért nekilendültem, újból. A sztori, ultra gyenge lenne, ha már a legelején megtudtuk volna, hogy miért akarják elkapni menekülő emberkénket. De hát az ember (én) is csak azért adtam neki még egy esélyt, mert kíváncsi voltam a kérdésem miértjére. Csak ebben az a legborzasztóbb, hogy miután megkaptam a választ, azután rátettek még egy lapáttal. Gondolok itt a boszorkányos, vagy milyen jelenetre a végén, de erről picit később. A szereplőkről annyit, hogy mindkét színészünk ( Neeson és Brosnan), az üldöző és üldözött, nem teljesített rosszul, bár a film, olyan volt amilyen, az nem az ő hibájuk, ők mindent megtettek. Erről ennyit. A zenét hagyjuk, sajnálom de arról nem tudok nyilatkozni – politikai beszéddel élve. A műfaj, hát a westernhez ennek tényleg sok köze volt, hagyjuk már ezt. De tényleg. Az igazat megvallva ennek semmihez se volt köze. És akkor térjünk vissza oda, ahol ezelőtt mondandómat ezelőtt befejeztem, szóval film eleje megsérül barátunk, aki persze mindent túlél, és ahogy az várható, az üldözöttek egyre kevesebben lesznek. Majd nagyon nagy hullámvölgy után elérünk a párharchoz, ahol kiderül mi az igazság, és ez azért valamennyire megint felébreszt téli álmodból, aztán az ezután következő huzavona - fél órán keresztül -  idegesítő volt, egyszerűen szörnyű volt. Követték egymást, azt vártad, hogy majd lelövik egymást, vagy csak az egyik marad életben, vagy barátok lesznek míg meg nem halnak. Ez a három variáció volt azt kifújt. Szóval a vége az olyan volt amelyet inkább nem illetnék semmivel jelzővel, már elnézést. Ami még hab volt a tortán a nyanya a kocsijával, meg a hapsink a „pocsolya” mellett, nagyon ott voltak, valamint az egy hétig készítettük nektek a kaját című mondat. Ezekre határozottan emlékszek, csak ez a baj, hogy ezekre és semmi másra nincs okom emlékezni, mert a filmben nem volt olyan megrendítő történés ami miatt, azt mondjad, hogy ezt még egyszer meg kelljen néznem, vagy véletlenemül is emlékezzek rá. Jó most túloztam, mert ott volt a ló lelövése, amikor azt hittem a pasit fogja levadászni, vagy a lóból való kiugrás, de ez a kettő azt jó napot, estét, reggelt, kinek, hogy tetszik. Nem tudom, ki hogyan értékeli ezt a múvit, de én azt ajánlom, hogy ha nagyon ráérsz megnézheted, de inkább Önnek ezt nem ajánlom – reklámszlogennel zárva.

5/10

.::Trailer::.

Címkék: 5 seraphim falls a múlt szőkevénye

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr26221308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása