The Mummy

inmfc - 2007.10.16. - Szólj hozzá!

A múmia

E

gy kis nosztalgia „filing” költözött be a szívembe, és ezért előkerestem egy régiséget(ha annak mondható), amelyet azon nyomban meg is néztem. Ez pedig nem volt más mint a Múmia. Na igen. Miért pont a Múmia? Hát talán azért, mert éppen ehhez volt kedvem, és majd kibökte a szemem, nem tehettem mást, megnéztem, jól tettem. A filmet még valamikor régebben láttam a Tv-ben(az már nagyon régen lehetet) és szerintem nem néztem végig, úgyhogy most nekiálltam újból. Mondhatom voltak komoly vetélytársai a filmnek, mint pl.:War, Wolf Creek, vagy éppen a Shrek 3, de én erre szavaztam nulla tartózkodás, és nulla ellen szavazat ellenében!

A sztori: ahogy az lenni szokott, van egy kincs, amire mindenkinek fáj a foga, és így van vele főhősünk is, akinek kudarcba fulladt kísérlete után csak a 4 fal, meg a rács marad meg ajándéknak, de kap még egy lehetőséget, hogy eljusson még egyszer Théba falai közé. És hát az embernek nem kell százszor mondani ezt, inkább kalandos tortúra, mint a 4 fal, meg a rács körülötted, és elindul a kincsvadászat, egy könyvtárossal (!), annak szenilis testvérével, és még azzal az emberrel, aki ki akarta végeztetni őt. Szóval négyen nekivágnak, mint a gonoszok,hm, nem stimmel, na mindegy, megtalálnak egy könyvet, nem a kincset, csak egy könyvet, de hát könyvtáros nénik már csak hivatás szeretetből is elolvassa a kezdő sorokat a könyvből és ezzel kiszabadítják Imhotep szellemét. És ezután kezdődik csak az igazi kalamajka vagy valami olyasmi. A többit már rád bízom!

Negatívum: Mos kezdjem el taglalni, hogy a Múmia „fel kell” azt, mindenkit meg akar ölni, meg tudja a homokot”írányítani” meg mi egymást, mos nem teszem, mert ez egy kalandfilm, azért hívják annak, hogy az ember olyat lásson, amitől az mondja ez igen, ez tetszett, volt benne minden: izgalom, érdekes történet, jó szereplők, bámulatos képi világ. Valamint említhetném még negatív kritikaként, hogy a szokás forgatókönyv, ahogy én szoktam mondani, de nem, és ezt majd mindjárt kifejtem.

Értékelés: Mivel is kezdhetném: Ha nem láttam volna kiírva előtte azt, hogy 99'es, akkor biza nem fogadtam volna rá, mert annyira jó a film, és maga a megszerkesztettség, hogy eszedbe se jut, bár a főszereplőnkön azért látszik, hogy még akkor fiatal volt. De lényegtelen ez, mert jól játszottak, bejött ő is, a könyvtáros is, a testvére az nagyon komoly volt, meg úgy mindenki. A történet ahogy írtam, egy kis izgalommal(bár azért tudtad mi lesz a végen), egy kis humorral, húh, most hazudtam, mert néha „felröhögtem”, jó poénok voltak benne. Szóval úgy minden klappolt, úgy ahogy azt nem vártam, de úgy ahogy azt kell és nem panaszkodom a „szokásosság” miatt, mert azért voltak benne más történések itt, de e dolog felett most szemet hunyok, mert tetszett, de azért nem lesz 10 pontos. Az biztos, hogy azonnal előveszem a második részét, és annak a megnézésére is kerítek magamnak egy kis időt, és még ha nem lett volna elég a múmiákból, akkor csak szólók, hogy 2008-ban itt van a III. rész. Szóval még időben be tudom pótolni a lemaradásomat! A kötelező darab kategóriába sorolnám e filmet!

9/10

Trailer

Bővebb infó

Képek a filmből majd!

Címkék: 9 the mummy a múmia

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr79198704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása