Black Sheep

inmfc - 2007.10.13. - 2 komment

Black Sheep

E

 lső hallásra: elég furának éreztem a címet, és utána néztem, hogy a címen kívül más infóra is akadhatok e a neten? Persze e feltételezésem is igaznak bizonyult, mint az is, hogy ez egy nem mindennapi film lesz. Úgyhogy nekiálltam. Birkák, akik fenevadakká vállnak, nem mondom, ezek után most már csak a csigákat várom, remélem belőlük is forgat majd valaki egy filmet, ahogy éppen átalakulva lepik el a világot és pusztítják el az emberiséget. Kész vicc, amit egyesek kitalálnak. De egy biztos, hogy az embert, a filmnézőt oda tudják csalni a képernyő elé, hogy vegyen egy pillantást erre a nem hétköznapi történetre.

A sztori: új- zélandon minden szép és jó, ez igaz a birkákra is, akik nyugodtan tengetik életüket a mezőkön, miközben (gén)kísérleteznek rajtuk. Aztán megjelenik főhősünk, aki korábban itt nőt fel, csak egy baja van úgy igazán, hogy fél a birkáktól. Nem semmi. Aztán egyik pillanatról a másikra elszabadul a pokol, és vérengző birkák lepik el a mezőket, és veszik át az irányítást, értem ez alatt a kocsivezetést, a „borotválkozást” meg még mi egymást. Ja és nehogy kifelejtsem a sorból a legfontosabbat, hogy akit megharap egy birka, az is birkává változik. Komoly!

Negatívum: a „nem valami nagy szám”- egy enyhe kifejezés, tőlem. Jönnek a birkák, azt megesznek pár embert, majd jön a szokásos, hogy győz az, akinek kell, magyarul a jó győzedelmeskedik, és a birka pedig birka marad. A végkifejlet hát elég gyengére sikeredett. Talán többet vártam, több izgalmat.

Értékelés: Sok dolgot nem lehetett eddig olvasni erről a filmről, na majd ezután! Nagyon úgy néz ki, én leszek az első, aki megpróbálja kielemezni és pontszámmal megtűzdelni ezt a filmet. Nincs könnyű dolgom. Jól van. Hazudtam. Mert maga a sztori még oké, igaz jó pár filmet említhetnénk, ahol éppen más állat veszélyezteti az emberiséget. De hát egye fene, elnézzük most egyszer és utoljára. Ahogy írtam a történet lefolyása a szokásos mederben csordogál, addig amíg minden vérengző birka meg nem hal. És utána pedig mindenki boldogan tovább él, hiszen főhősünk legyőzte birka iszonyát, és még össze is jött valakivel, akivel már te (is) a legelején tudhattad, hogy ő lesz a kiválasztott. A szereplők nem voltak nagy ászok, semmi különlegességet nem alkottak, a birkák azonban dicséretet érdemelnek, ők jól alakítottak. Ha szívemre teszem a kezem, akkor azt kell mondanom, hogy nem tért el semmiben a szokásos ilyenfajta filmektől. Többet ígért az ismertetők, a cím, vagy éppen a borító alapján. Ez van. A végére hagytam a kommédia elnevezést, hiszen e jelzővel említik a filmet, hát, volt pár rész, amikor egy félmosoly elhagyta orcámat, de ha másik oldalról nézzük, akkor mondhatjuk azt, hogy az egész film egy „hülyeség”, csak annyira nem tudsz nevetni rajta, mert már olvastál róla és tudod azt, hogy mire számítsál. Ezek után azt kell mondjam, hogy egyszer jó volt, elég volt, néhány rész megmaradt bennem: a birkánk kocsit vezet, borotválkozik, vagy éppen birkának öltözött főhősünkkel próbál közelebbi kapcsolatot létesíteni. Ennyi elég is! Ezek után nem biztos, hogy birkákat számolgatva fogok elaludni, ahogy mondtam, áttérek a csigákra J.

3/10

Felirat

Trailer

Bővebb infó

Képek a filmből: 1 2 3 4

Címkék: 3 black sheep

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr82194911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2008.09.22. 17:40:49

Esélyes az év legrosszabb filmjére nálam.

Madafaka · http://madafaka.blog.hu 2009.01.07. 08:44:41

namost ez az a film amit a bemutatója alapján, nagyon meg akartam nézni annak idején, mert egy remek zombi-filmnek ígérkezett, de aztán lemaradtam a mozivetítésről, viszont megkaptam karácsonyra és gyakorlatilag azt kaptam amit vártam. egy hullajó 2-t, csak ebben talán több volt a pénz. nekem mindenesetre tetszett.
süti beállítások módosítása