Welcome Halloween!

inmfc - 2008.10.31. - 4 komment

 

Figyelem, a következő sorok megzavarhatják az Ön egyéni, morális, egészségi állapotát. Ennek tekintetében vagy megelőzése érdekében kérdezze meg kezelőorvosát és gyógyszerészét! Ja és csak nagykorú felügyelete mellett ajánlott!
 
Halloween van, kérem szépen. Ünnep van! Na nem nálunk, persze, hanem Amerikában. Ott aztán ilyenkor elszabadul a pokol, s már látom magam előtt, ahogy biztos járnak a jokernek beöltözött kisfiúk kéregetni a szomszédokhoz, az utcában. Azt ordibálják: Batmant vagy életet!
 
A boszik, meg minimál-költségvetésű harry potterek ma már csak smafuk. Azok olyan klisék. Az a nagy ász, aki tud valamilyen unikummal előrukkolni. Az aztán, jól megtöltheti a bendőjét, és „összekolbászolhat” egy hónapra való csoki/cukorállományt. Az még nekem is tetszene. De egy évben csak egyszer van Hallowenn (na ez a nagy igazság), és másnaptól kezdve a kislurkó már a következő évi jelmezén agyalhat. Gyorsan bekapcsolja a számítógépét, vagy elugorhat a nagyival (inkább papival) a legközelebbi tékába, és megnézheti az új vagy régi filmek közül, melyek az ígéretes gonosz figurák a filmtörténelemben, akivel egy év múlva is közönségsikert, vastapsot, meg egy raklapnyi édességet kaphat, kicsikarhat ki a jóhiszemű szomszédméniből. 
 
Na ezt a Jokeres dolgot azért, most komolyan be is próbálnám (haha, de gonosz vagyok). Értem én persze, hogy ez nem farsang, de hát ha para van, akkor „ha már lúd, legyen kövér” alapon, ijesszük meg a szomszédnénit, aki egész évben csak azt vágta a fejedhez, hogy milyen rossz kisfiú vagy te, meg mi lesz belőled te gyerek?
 
Kis hazánkban legfeljebb csak tökpartikat tartanak, vagy micsudákat, de nincs akkora jelentősége, és hagyománya, mint a tengerentúlon. Bezzeg milyen jó lenne, ugye? Na már csak azt kéne, hogy az én ajtómhoz jöjjön el egy kisfiú kéregetni, nem-nem, az eperjómat nem adnám, soha. Míg a „frissensült” na nem hamuba sült pogácsát, de a diós-mákos bejglimet se adnám semmi pénzért. Tanulság nem lennék jó házigazda, meg emberszerető, de van pár évem még, és dolgozom az ügyön. Ki tudja mikor lesz ennek is itt divatja? Nem egyhamar. Addig nem nyitok ajtót senkinek! Inkább nézem a horrorfilmeket és megteszek mindent azért, hogy a következő posztban sikerüljön egy kézzel fogható My Horror Best/top 10-et összeállítani. De nem csak én, persze. Lesz egy férfi szemmel és egy női szemmel.(Virgogirl) Kíváncsi vagyok, nagyon, hogy mi fog majd kisülni ebből?

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr41742742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.10.31. 18:54:40

Hát, mindenképpen ajánlom John Carpenter Halloween-jét!! :)

Aztán majd én is bökök ide egy Top10-et, ha szabad! :D

VVega · https://debugme.eu/ 2008.10.31. 21:41:12

Ma megnéztem újra a Halloweent (78), pár nappal ezelőtt pedig a Fekete karácsonyt (74).
Most már 100%-os biztonsággal állítom, hogy a Fekete karácsony sokkal jobb film minden tekintetben, és méltatlanul tartja a közvélemény a Halloween-t a legalapabb slashernek.

Kóczy · http://koczy2.wordpress.com 2008.11.01. 00:12:30

Sajnos én (eddig) csak remake-jét láttam, mind a Halloween-nek, mind pedig a Fekete karácsony-nak. De úgy látom pótolnom kell az eredetiket.
süti beállítások módosítása