War

inmfc - 2007.10.18. - Szólj hozzá!

War

É

 n mint egyszerű ember, a címből vontam le messzemenő következtetéseket, azaz nem fordítom le, mindenki tudja miről van szó, csak hát sajnos a cím nem nagyon tükrözi a film világát. Hogy ilyen szép szavakkal éljek e szép mai napon. Vártam erre, ahogy gondolom mindenki, mert számítottál itt egy jó és kiélezett harcra, háborúra, Stathamra, Jet Li –re, majd a beharangozott küzdelmükre. Aztán ebből édes kevés valósult meg, és szomorúan konstatálom ezek után a filmfelkeltőmet.

A sztori: FBI ügynökünknek megadatott az a lehetőség, hogy van egy jó, normális, stb.. társa, haverja, munkatársa, aztán ez a barátja meghal, és elkezdődik a hajsza a gyilkos „előkerítéséért”.És hogy ne legyen már ennyire sablonos a történet, akkor betették a szokásosnál is szokásosabbat, hogy főhősünk ősi ellensége az üldözött vad (és hát megölte a barátját, szóval, ismerős). Aztán csak üldözik, keresik emberkénket, de hát FBI ide vagy oda, semmire se mennek. Nem írom tovább, mert nem akarom, hogy úgy érezd, hogy nagyon sablonosra sikeredett a történet, mert a végére hagyják a csattanót.

Negatívum: szörnyű kezdés, az már rosszat sejtettet nálam, aztán jön egy olyan 1 óra, amikor sz.r se történik, már elnézést, az ember már nem is tudja számolni, hogy hányszor ásította el magát abban a bizonyos órában. Hihetetlenül sablonos, szokványos procedúra zajlik le, egyszerűen a borzasztó jelzővel illetném ezt a részt. Aztán a végén valami történik, de akkor nem tudom mi a sz.rnak kellett 1 óráig tök felelésleges sztorival untatni a nézőt, már bocs.

Értékelés: ahogy láthatod, nem vagyok kibékülve magával úgy zusammen filmmel. De szerintem nem vagyok egyedül. A sztori az valahogyan valahonnan, több helyről is ismerős volt, a szereplők ehhez a sztorihoz nagyon kevesek voltak, bármennyire is bírom Statham-et, ez gáz volt. Az akciójelenetek a maguk módján lezajlottak, de semmi több, és nem is volt olyan sok, mint ahogy azt előre várni lehetett. És Statham-nek talán több akciójelenetet kellett volna adni, mert beszélni beszélt meg a végső csatában a megrúglak, de te is visszarúgsz rész elég kevés volt, de a film addigi történései után ezen már meg se lepődtem. Ez van. Aztán amikor már azon gondolkodtam, hogy mit fogok ide írni, és hogy milyen lesújtó ponttal fogom megilletni ezt a filmet, akkor a végén, szó szerint a végén, kaptunk valamit, igaz abba is egy csomó hiba belecsúszott, de hát ezt is elfogadjuk. Lehet, hogy csak engem lepett meg a történet vége, de akkor azt hittem, hogy pár pontocskával több fog itt állni a véleményezés alatt, aztán megint jön a lövöldözős jelenet, ami egyszerűen siralmasra sikeredett, nem fogom még egyszer visszanézni, de akkor most ki lőtt le kit, és hogyan, mert az a kamera jobban ugrált a képernyőn, mint Tigris a Micimackóban. Ha már ilyen szép hasonlattal éltem, akkor ezzel is zárnám le e filmfelkeltőmet. Köszönöm, ha végigolvastad, én ezt a művit az egyszer nézős kategóriába „dobnám” bele.

4/10

Felirat

Trailer

Bővebb infó

Képek a filmből majd!

Címkék: war 4

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr14200777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása