Dennis the Menace Christmas

inmfc - 2007.12.11. - Szólj hozzá!

Denisz a komisz karácsonya

 

M

ivel közeleg a karácsony, és már mindent az effajta filing lep el, ezért én se mehettem el szó nélkül a dolgok mellett megnéztem két karácsonyi filmet, s talán azért is most, mert karácsonykor több mint valószínű más filmek fogják vinni a prímet. De hát most itt csak egy filmet vinnék az oldalra, hiszen a Télapu 3 nálam nem valami minősíthető darab, s inkább ezt választottam, mert ez mégis csak többet ért az én látásom, pontszámaim szerint. Nézzük!

A sztori: Denisz nevezetű kis „Lúzerünk” mindig bajba kever másokat, és egyben magát is. De hát ő nem tehet róla, hisz apjától örökölte a géneket. Ez van. Igazából ahol Denisz megjelenik ott kő kövön nem marad(ezért a szerződésekbe már kisbetűs részbe Denisz záradék is szerepel). Na de közeleg a karácsony, és főhősünk egy új cangát szeretne magának, de mivel mindig vajba keveredik, így azt szüleinek kell megtéríteni, s így elég kevés esély marad a biciklire, amiről persze ő nem tud. Amiről azonban tud, hogy meg kell ajándékozni a szomszédot, Wilson bácsit, aki persze retteg a fiútól, hogy megint mikor csinál valami pimaszságot. És eljön a nap, amikor betelik a pohár. És a bácsi megmondja a magáét a kölyöknek, aki persze el is kezdi utálni a karácsonyt.

Negatívum: a történet nem valami nagy szám, igazából ez a 30 éve nem esett a hó, elég gázos, szöveg, mert úgyis tudtad, hogy ezek után mi következhet, vagyis kb. 6szor elmondták a film során, na de mindegy. Folytatás később.

Értékelés: azt hittem, hogy egy jó kis vígjátékot tudok majd estére beiktatni, de sajnos ez nem sikerült, pár jeleneten kívül igazából nem volt miért röhögni, szóval kimondhatom egyfajta csalódás volt részemről a film. Valamiért a korábbiak jobban bejöttek, de hát mindig mondom nem mindig jó dolog, ha húzzák-vonják a filmeket ki tudja hány részig. És most ezzel ezt éreztem. De nézzük, lássuk mit tudunk „szakértői” szemmel: A sztori, ahogy írtam nem nagy szám, igazából egy érdekes jelenet volt, a vég biciklis párbaj, mert ott másra gondoltam. De a többi annyira amerikai maszlag, már elnézést, annyira sok, annyira kiszámítható, és annyira közhelyes. Sajnálom, hogy ilyen rossz szavakat kell használnom, de egyáltalán nem jött be. A szereplők se tudtak semmit hozzátenni ehhez a sztorihoz, hiába próbáltak meg mindent, ezen a filmen már ők se segíthettek, de az igazat megvallva, nem is volt olyan, aki a teljesítményével elfeledhette volna velem a sztori laposságát, egyszerűségét. A stílusra rátérve , azt hiszem ezt is kifejtettem már a legelején, vígjátékból elég keveset kap a néző, hiába a sok viccesnek vélt jelenet, az ember nem tud még mosolyogni, talán ha szívemre teszem a kezem, azt mondom, hogy volt két jelenet, amin azért mégis elmosolyodtam, mégpedig: „írjál Mikulásnak levelet” erre azt mondja Deniszünk, hogy „küldtem neki E-mailt”, a másik pedig, amikor mondja a néni, hogy „Denisz megtanított online vásárolni”, ezek azért megmaradnak, de ezek is azért, mert annyira hülyeségek, s mégis jók. Na de a végére érve, hiába akartam egy jó filmet megnézni, nem sikerült a tervem, Denisz ide, régi Denisz sztorik oda, ez közel sem váltotta meg a világot. De nem is tudom, hogy ajánljam e, ha valaki a gyermekével megnézi, akkor talán, más különben nem nagyon tudnám elképzelni, hogy még egyszer megnézzem ezt.

1/10

Trailer

Bővebb infó

Címkék: 1 dennis the menace christmas denisz a komisz karácsonya

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkeltes.blog.hu/api/trackback/id/tr37260424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása